POLFIC POLFIC
655
BLOG

Dobry a lepszy

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 25

Witam,

Tak sobie obserwuję z mojego Melmac to co wyprawiacie i mam niezły ubaw. Obserwuję sobie jak ludzie na różnych szczeblach w różnych firmach, toczą zaciekłe boje o ceny towarów i usług między sobą. Kłócą sie o każdy grosz zysku/straty dla firmy. Ścigają się o wyniki, aby byc lepszym. Wykańczają przy okazji rózne małe firmy, które coś tam korporacjom dostarczają. Całe te boje powodują stres, problemy rodzinne. Przenosi się to na życie prywatne. Zaraz jakiś alkohol albo i narkotyki. I wszystko to w imię czego? Przecież ten zysk/strata jest odnotowywany u końcowych właścicieli najwyżej przez najmocniejsze komputery, w którymś tam miejscu po przecinku. Najwyżej może mieć taki skutek, że te komputery podpowiedzą innym komputerom czy kupować jakies akcje czy sprzedawać. Zyski/straty z kupowania/sprzedawania tych akcji są odnotowywane przez inne komputery ....  itd. znowu na poziomie, któregoś tam miejsca po przecinku.

Przykro mi, ale to wszystko jest kompletny absurd. Ludzie się stresują i ponoszą konsekwencję, w imię tego, żeby komputery mogły sobie pohandlować czymś co i tak jest bez znaczenia.

A ja na Melmac, siedzę sobię, jestem dobry i wcale nie potrzebuję, żeby być lepszym od kogoś. Ale i tak, ja dobry jestem lepszy niż Wy wszyscy lepsi. He, he .... zrobił się paradoks logiczny - znajdzie się odważny i paradoks rozwiąże?

Pozdrawiam :)

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka