POLFIC POLFIC
536
BLOG

Nieistniejące pieniądze

POLFIC POLFIC Gospodarka Obserwuj notkę 74

Witam,

Rozgorzała gorąca dyskusja o pieniądzach z OFE. Wypowiadają się wszyscy i wszyscy oczywiście bez sensu. Natomiast, sprawa jest bardzo prosta. Otóż, każdy kto ma pojęcie o logice i matematyce wie doskonale, że tych pieniedzy już dawno, dawno temu nie ma; ani fizycznie ani nawet wirtualnie. Więc dyskutowanie o nieistniejących pieniądzach jest kompletnie bez sensu.

Powiem teraz jaka jest różnica między zachowaniem PO a PiS w tej sprawie:

PO powiedziała: Nie mamy waszych pieniędzy i co nam zrobicie?

PiS postanowił zainwestować (?) nieistniejące pieniądze.

Chyba, że .... chyba, że ....

Morawiecki mnie posłuchał. Mnie, i Aero oczywiście. Przypomnę, że dzięki mojemu kumplowi, udowodniłem ponad wszelką wątpliwość, że pieniądze należy dodrukować. Tak mówi matematyka i logika, a te mają zawsze rację. Kto ciekawy niech poczyta cykl o drukowaniu pieniędzy 1, 2, 3, 4.

Wtedy zamiast zajmować się nieistniejącymi pieniędzmi, zaczniecie się zajmować pieniędzmi istniejącymi. A to już ma sens. :)

I na koniec powtórzę po raz kolejny: nie wierzcie i nie słuchajcie ekonomistów. Są to albo oszuści albo ignoranci.

Pozdrawiam :)

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka