POLFIC POLFIC
582
BLOG

Mam pytanko

POLFIC POLFIC Gospodarka Obserwuj notkę 111

Witam,

Ogólnie wiadomo, że ekonomiści lubują się w analizach, chociaż koło matematyki. logiki czy związków przyczynowo-skutkowych nawet nie przechodzili.

Ostatnio rzuciło mi się w oczy uzywane przez ekonomistów-ignorantów określenie "luzowanie fiskalne". Ot, choćby tu: "Znaczące poluzowanie nastawienia fiskalnego może wywrzeć presję na rating Polski +A minus+ ze stabilną perspektywą, szczególnie, jeśli towarzyszyłoby temu spowolnienie wzrostu gospodarczego" - wskazano w komunikacie

Mocno mnie ubawiło to określenie, więc chciałbym się spytać tutejszych ekonomistów, co oznacza według ekonomistów owo tajemnicze określenie. Ja oczywiście mam swoją teorię i stosowny komentarz, ale chętnie najpierw zapoznam się z głosami innych.:)

Pozdrawiam :)

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka