POLFIC POLFIC
302
BLOG

To staje sie nudne.

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 25

Witam,

Mój stary kumpel Aerozolinti nazwał mnie Zarozumialcem. Ale jak tu nim nie być jak zawsze mam rację? To staje się zbyt nudne :)

Swego czasu byłem gotywy założyć się, że akcja "Aborcja" spali na panewce:

Jak widzę rozpoczęłą się akcja "aborcja". Nie wiem czy wywołują ją agenci, prowokatorzy, czy osoby rzeczywiście zaangażowane w sprawę. Wszyscy rzucili się na ten tamat dyskutować, łącznie z tymi, którzy widza w tym spisek przeciwko obecnemu rządowi. Piszę wszyscy? Powininem napisać - sami ignoranci.

Otóż, proszę mnie teraz posłuchać. Jeżeli ktoś myśli (jedni mają nadzieję, drudzy się boją), że sprawa ta odegra taką samą rolę jak to się działo w poprzednich latach; to się myli. Dyskusja nie narobi zanieszania, rządy nie będa padać, a opozycja rosnąć w siłę. Społeczeństwo przyjmie dyskusję normalnie, czyli bez wielkiego zaangazowania emocjonalnego.

A skąd ja wiem o tym a Wy nie? Bo, popełniacie tradycyjny błąd, który juz nie raz Wam wytykałem. Oceniacie przyszłość, na podstawie rzeczywistości i doświadczeń przeszłości. Jest to tradycyjny błąd logiczny, który jest popełniany przez ludzi. Tak się nie powinno robić, a jednak wszyscy robią, nie wiedziec czemu.

Oczywiście, miałem rację, Nie wiem czemu mało kto potrafi wyczuwać nastroje w społeczeństwie. Dla każdego kto ma oczy powinno być jasne, że ludzie już w tych sprawach nie pójdą na wojnę.

Co mnie cieszy, to to, że oni nie potrafią nic wyczuć co ludzie mają w głowach. Niejednokrotnie pisałem, że ktoś im zabrał know-how. Próbują odświeżyć stare metody ale one już nie działają. Stare metody moga działać ale jak się je zmodyfikuje, uaktualni; dokładne kalki nie pomogą. Powinni sie zwrócić do mnie :))))

Tyle, że warunki jakie bym im postawił, obawiam się, są dla nich nie do zaakceptowania.

Pozdrawiam :)

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka