POLFIC POLFIC
278
BLOG

Pomóc Kukizowi

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 19

Witam,

Jak widzę, zapadła cisza wokół Pawła Kukiza. Nikt się nie interesuje, nkt nie analizuje, nikt go nie zaprasza do TV. Dziwne (?), że nikogo to nawet nie zastanawia. A może Polfic po raz kolejny miał rację? Pisałem, że na moje wyczucie facet jest niesterowalny i wygląda na to, że rzeczywiście tak jest, skoro jest tak jak napisałem wyżej.

Generalnie popierając PiS, uważam, że ze względów strategicznych powinniśmy mu pomóc. Nie, nie chodzi o pomoc w referendum, które według mnie jest sprawą bez większego znaczenia. Powinniśmy mu pomóc w tym, żeby ruch Kukiza wszedł do Sejmu. Nie należę do osób, którzy w jego wyborcach widzą popalikotowców czy innych gamoni. Widzę tych, którym sprawa kraju rzeczywiście jest ważna, i podejrzewam, że mam rację. To są ci ludzie, o których pisałem, że w nich duch w narodzie się odradza, a z różnych względów PiS-u nie będą popierać.

Dlaczego tak? Bo to jest ta szansa, żeby tej całej komunistycznej swołoczy z PO i innych wbić ostateczny kołek osikowy. Jest szansa na wspólną większość konstytucyjną, a tej szansy nie można zmarnować. Nie możemy też zmarnować tego ducha, który dopiero się tworzy.

Jak to zrobić? Pisać, komentować, utrzymywać cały ten ruch przy życiu, no i próbować wpływać na ich decyzje i wybory. Myślę, że da się to zrobić.

Pozdrawiam

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka