POLFIC POLFIC
252
BLOG

Racjonaliści i radykał

POLFIC POLFIC Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Witam,

Słyszałem, że Pan Komorowski podzielił był nas na racjonalistów i radykałów, albo jakoś tak.

Jak rozumiem racjonaliści to wyborcy PO. Przyjrzyjmy się ostatniemu wyczynowi racjonalistów. Otóż wyczytałem wypowiedź szefa Najwyższej Izby Kontroli: "W rozmowie z Gazetą Finansową prezes Najwyższej Izby Kontroli Krzysztof Kwiatkowski ujawnia, że Izba nie mogła zbadać działalności włoskiego Saipemu ze względu na ograniczenia ustawowe." * Okazuje sie, że racjonaliści sami siebie pozbawili możliwości skontrolowania tego jak ich pieniądze są wydawane. Zwróćmy uwagę, że skoro NIK nie może skontrolować Generalnego Wykonawcy Gazoportu, nie może również skontrolować, żadnego innego Generalnego Wykonawcy. Czy to autostrad, czy to elektrowni, czy najmniejszego aquaparku. Swoją drogą, radzę przyglądać się co będzie się działo na budowie elektrowni Opole. A tam GW jest słynny Alstom :).

Ktoś może się spyta jak wyglądają cudaki, którzy pozbawiają się możliwości skontrolowania tego co się z ich pieniędzmi dzieje.

Owe cudaki wyglądają tak:

Cóż .... jak poznałem poziom hmmmm .... intelektualny i mentalny racjonalistów, sam stałem się radykałem.

 

Pozdrawiam :)

* http://cire.pl/item,107906,1,0,0,1,0,0,kwiatkowski-ustawa-nie-pozwolila-nam-sprawdzic-zaniedban-wlochow-przy-budowie-gazoportu.html#komentarz

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości