POLFIC POLFIC
639
BLOG

Ludzie !!! Nas wszystkich pogięło !

POLFIC POLFIC Rozmaitości Obserwuj notkę 42

Witam,

Pamiętam, to chyba Łysiak przytoczył okrzyk żołnierza angielskiego podczas Bitwy pod Waterloo. O taki: "Ludzie!!! Dlaczego my się zabijamy? Przecież my sie nawet nie znamy !".

Wyliczyłem, że w tym roku każdy z pracujących zapłaci 1200 PLN miesięcznie tytułem zadłużenia. 1200 PLN miesięcznie, pomyślcie 1200 PLN miesięcznie. A tu jedni klną, głosując na PO i mówią, że możemy płacić bo jak PiS przyjdzie to będzie gorzej. Drudzy (w tym ja), że PiS może to naprawić. I tak się "zabijamy" nawzajem, a rzeczywistość coraz bardziej skrzeczy. Przecież to się wszystko kupy nie trzyma. To wszystko to jest jakiś absurd. A to nie możemy pozostać przy swoich zdaniach odnośnie Smoleńska, Kaczyńskiego i innych różniących nas spraw? Natomiast zastanówmy sie co zrobić, żeby rzeczywistość stała się dla nas lepsza.

Jedni uważają się za inteligentniejszych, drudzy (w tym ja) również. Ale jak sami nie pomyślimy co zrobić, wszyscy wyjdziemy na największych durni jakich nosiła ta planeta, i to niezależnie kto jest inteligentniejszy i kto ma rację.

A tamci będą nas wszystkich po prostu dupczyć.

Nie widzicie, że to co wszyscy robimy to jest kompletna aberracja?

Pozdrawiam

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości