POLFIC POLFIC
347
BLOG

Duch w narodzie się odradza

POLFIC POLFIC Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Witam,

Zaryzykowałem tutaj tezę, że duch w nardzie się odradza.
Długo się zastanawiałem, jak moją teorię udowodnić. Myślałem o tych młodych sportowcach których wypowiedzi tutaj przytaczałem, myślałem o fascynacji młodzieży Żołnierzami Niezłomnymi,, myślałem o tej dziewczynie, która odważyła się powiedzieć słowa prawdy Tuskowi; w końcu i o oprawach patriotycznych na meczach.
Ale jednak czułem, że to wszystko nie to, że to nie są zjawiska obiektywnie świadczące o mojej teorii. Mogą być zdarzeniami odosobnionymi, świadczącymi o trendach obecnych tylko w wąskich, niewielkich grupach. Już miałem się poddać i stwierdzić, że może rzeczywiście, może to tylko moje myślenie życzeniowe, a realia są zupełnie inne.
Jednak gdzieś w głowie coś zakołatało. Należy zajrzeć tam gdzie odpowiedź na moje wątpliwości się znajdzie. Ale przecież badań nie jestem w stanie zrobić. Takie miejsce znalazłem, i to w najmniej spodziewanym miejscu, jak to zwykle bywa. Wszyscy wiemy dobrze, że propaganda reżimowa PO oraz ich PR jest na bardzo wysokim poziomie, niestety. Musimy to obiektywnie przyznać. Jest profesjonalne, i profesjonalnie przygotowywane. Nie oglądam seriali, ale jeden lubiłem: „Rodzina Zastępcza”. Sam serial był OK. moim zdaniem. Natomiast, pewnie każdy zauważył, propagandę, która była tam wtłaczana: przeciw PiS-owi, przeciw lustracji, przeciw Macierewiczowi, za integracją z UE. Jest to standardowy sposób PO-wskich propagandystów. W innych serialach jest pewnie tak samo. I wtedy przypomniało mi się, jak syn, mocno zszokowany, pokazał mi zakończenie bardzo popularnego serialu „Rancho”.
Ostrzegam, może łezką w oku zakręcić.
 

https://www.youtube.com/watch?v=jFQAsL1FYtM


Jeżeli oni, chcąc zachęcić młodych do pozostania w kraju, dają TAKĄ pieśń, to muszą wiedzieć, że tym właśnie mogą cel osiągnąć. Wiedzą, że to jest sposób do dotarcia do młodego człowieka. Wiedzą jakie są nastroje wśród młodzieży, tej starszej też. Wiedzą jaka ta młodziez jest.
c.b.d.u.

 
Pozdrawiam

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości